• 661 742 326
  • biuro@lulabaja.pl

Eventy firmowe

Jesteśmy firmą, która od ponad 6 lat zajmuje się branżą rozrywkową. Działamy z pasją, a poprzez spójne, kreatywne i innowacyjne działanie nieustannie poszerzamy zakres i zasięg oferowanych usług. Konkurencyjne ceny, elastyczność oferty, wysokiej jakości sprzęt oraz wykwalifikowana obsługa techniczna to nasz klucz do sukcesu. Za każdym razem indywidualnie kształtujemy naszą ofertę tak, aby spełniać wszelkie wymagania klientów. Angażując nas mają Państwo gwarancję kompleksowego wykonania usługi.

Oprócz oprawy technicznej zapewniamy Państwu animację publiczności prowadzoną na najwyższym poziomie przez doświadczonego Konferansjera – Aktora.

Na realizację eventu firmowego proponujemy Państwu następujący sprzęt (wraz z obsługą techniczną, czas eventu liczy się od godziny rozpoczęcia, nie jest natomiast brane pod uwagę czas przygotowania technicznego i złożenia sprzętu po całym wydarzeniu): 

Nagłośnienie – Kolumny aktywne Yamaha DBR12, Kolumny aktywne Alto TX-8, Mikrofony bezprzewodowe AKG WMS 40, Mikroporty Relacart UR-220, Miksery analogowe 

Oświetlenie – Lampy Estradowe Eurolite Spot 650/1000W, Lampy Estradowe Eurolite Spot 500W, LED PAR 7x9W(Kolorowe Oświetlenie), Miksery Eurolite 512 DMX, Dimmery 

Kompleksowe okablowanie prądowe i dmx

Dodatkowo istnieje możliwość uzupełnienia oferty o profesjonalne projektory, mobilny ekran projekcyjny, który umożliwi przeprowadzenie szkolenia lub prezentacji firmowej: 

  • Projektory – krótkoogniskowy OPTOMA GT760, BENQ MW 526
  • Ekran kinowy 6m na 4m, projekcja przednia na płótnie reference grey
  • Ekran biurowy 1,7m na 1,5m.
  • Szczegółowy opis sprzętu, którym dysponujemy znajdą Państwo na stronie internetowej www.maxisprzet.pl

Koszt kompleksowej realizacji imprezy jest ustalany indywidualnie w zależności od potrzeb Klienta i długości trwania całego wydarzenia.